imwritesin
LAma TAk berblogging ni!! im bakkkkkkkkkk!!
My life is so hectic these day...walaupun sekarang ni cuti sekolah...tapi aku kena jaga exam,,,boringgggggggg!! tet! tet! ...tapi nak buat macam mana kan dah tanggungjawab aku kena..kena lah bertanggungjawab (wah!! mcm mengandungkan anak orang lak hahahah!) . even aku nag pasal nie deep in my heart aku still enjoy doing it..rather than doing nothing kn...xde keje jawab yer keje makan tido jek lah...gemuk!! hahaha!
So esok raya haji...im sexcited sangat lah.....sexcited? apa itu? since i know the damias not coming back home to celeb raya ni....my raya haji is blah lah...tapi tetap maintain makan banyak...kann...hahahah
 
So tadi aku gi nengok New Moon...not bad!!!....Edward look retard....Bell look blur....Jacob look big...im mean his nose is so big...weird....Alice pulak perfect!! film tu ok lah best jugak lah....much better than first film...tapi aku nak komen sikit.. film nie xganas sangat lah..compare to The Vampire diaries...the vamp so brutal...seductive....scary..right now im so into The vamp nie....Twilight is so yesteryear..OoopS! but still i love twilight ok....
So lepas ngk New Moon aku gi memborong buku kat pesta buku....full gilak lah...most of em chinese...malay sikit jek...boleh kira...almost one hour i been line up nak membayar nie...tapi tetap gigih ok...xgive up...end up aku beli 6 buah novel...stock untuk cuti ni..u know me rite? book addict...huhhuhu...ni list buku yang aku beli..
1. Bloodline by Sydney sheldon (try baca arwah ni punya buku..best ke dok)
2. the vamp diaries- the awakening by L.J. smith (im so into it)
3. the vamp diaries - the strunggle by L.J.smith (L.J stand for what ek? Lubang Jubo ke? ooopS!)
4. grave sight by charline harris ( penulis femes dgn true blood skrang ni)
5. an ice cold grave by charline harris (aku try baca buku dia ni kalo best baru aku try baca buku trueblood tu)
6. prisoner of tehran by marina nemat (bukan adik beradik aziz nik mat ok! muahahahha!)
Buku stock tu aku akan baca lepas aku menghabiska baca buku The Spiderwick complete edition...aku suka cover buku ni...sangat cantik!!. versi film buku ni best lah juga...but buku dia lebih superfantastical!! 
kepada mereka2 yang membaca blog aku nie ..aku nak ucapin selamat hari raya haji ok...love you!!
0 Responses

Post a Comment