imwritesin


Macam biasa hari isnin bangun mesti.........bangun gosok baju...pastu aku sarapan..mak masak lempeng hari nie...ok lah sedap gak cicah dengan kuah daging masak lemak cili padi semalam.. aku ingat nak baham 4 keping tetapi memandang kan aku diet aku mkan sekeping jek (benci!)

thanks to my mom cuz tiap2 hari tak pernah fail buat sarapan tuk aku....manja tul aku ni.... I LOVE YOU MOM!!!

pas sarapan aku masuk bilik mak....gurau2 jap dengan mak





aku: mak ngantuk lah..malas mak gi sekolah


mak: sapa suruh ko gi nengok wayang..perabih kan duit...


aku:mak nie pun...boring lah duduk umah..


mak: yela pergi la simpan duit kat Bank Panggung Wayang banyak2 yer..


aku: hahahahhahaha...ala kalo org takde duit org mintak mak jek....


mak: hahahahahhaha


(aku pun bangun pergi mandi)





tepat pukul 6.30am aku pun bergerak ke sekolah..... arini kelas aku 2 kelas jek..tu pun masa akhir..bosan tul..mesti budak dah ngantuk time macam nie...
0 Responses

Post a Comment