imwritesin

rini aku gi cs dengan member aku wan....ingat nak pergi semalam, tetapi memandangkan wan penat buat garage kete and aku kepenatan kelas tambahan BI..kitaorang cadang pergi hari ahad jek lah......plan kitaorg pergi nengik film Mati Suri (koma)....film dia ok lah...moral of the story... bunuh diri itu dosa!! padan muka ko ade!

kat bawah ni pic yg aku amik masa kau kat dalam cs...boring gak round dalam cs...film start kul 1.40pm...cuti mata jek lah sambil lepak2..

kuih kat atas tu kuih kegemaran aku kuih koci chinese style...lazat!! aku boleh makan 6 ketul tu sampai licin!! hahahhaha

tiket Mati Suri for two!! 

wan makan mcD dengan lahap sekali!! huhuh..thanks to uncle yang bagi aku kentang goreng tadi..ni mesti nak bagi aku gemuk...huhuuuhuh

aku dengan muka macho di dalam mcD.....hensem gak aku ni kan...patut ada cikgu perempuan yang gabra nengok renungan aku nie..hahahaha!! larikkkk!!

pemandangan dari luar Cs......kat luar tu banyak mat indon and bangla....weekend lagi lah... mereka semua berbau busuk...bau ketiak!!

0 Responses

Post a Comment