imwritesin

minggu ni aku x update pun blog aku sebab aku malas nak menaipo....hahahha...penat jari-jemari nie....lagi pun last week aku deman gila varvie tapi tetap gigih berjalan2 and nengok wayang...kann. aku takut jek aku kena selsema varvie....lagi takut kalo kena gila varvie...muahahha...larikkk!!

almost one week gak aku demam....xpenah aku deman lama macam nie...bosan...sekarang nie masih xok sangat...batuk2 jek....so mak aku dah xbagi aku merayau2 lagi..dia risau selsema varvie itu menjakiti aku...

lagi apa kau nak cerita.....minggu xde cerita lah..penutup keje hari nie aku pelempang sorang budak ermmmmm 4 orang bontot lebam kena rotan dengan aku...padan muka sapa suh lambat masuk kelas dan buat muka belagak dengan aku....end!

2 Responses
  1. Ummi Says:

    ngeeeeeee..garangnye cikgu ajib..huuuuuu..tak sangke..tak sangke..


  2. Rashid Salim Says:

    cikgu..x baik tau cikgu lepas geram kat budak..lepas geram kat varvie x pe.. huhuhuhu


Post a Comment