imwritesin

bersantai sambil menyiapkan kerja tak siap....welldone!!


berkerjasama!!!

So hari ni punya cerita...rini aku agak naik angin gak (lama dah xnaik angin)...budak nie asyik tak siap keje rumah jek....aku bagi masa sebulan tak siap seminggu tak siap....macam perangai... bukan yer aku tak bagi isi pun....siap bagi dgn harapan boleh siap...tak siap jugak...loser!!

ASK!!!?

why dont you finished your homework?

ANSWERS!!

1...im forgot...sir...

2....sorry sir to many homework to do (watching tv...smsing bf.gf....beauty sleep)...

3...i tot i already finished my homework...

4..my uncle passed away last week so my emotion not so stable......i hv no mood to do homework.

5. (smile)

6.dont bother to aks face....shit!!!

so hari nie budak2 4tk & 4ea yang tak siap their homework dapat lah hadiah rini....hadiah yer menyiapkan kerja rumah di gelangan serbaguna!!! sumbangan cikgu Ajib!!!....thanks!! no thanks!!

to all my student i love you all.....im asks.....i do care bout you all....hope this can be your reminder... next time siapkan homework aku ok? kalo tak aku akan bertindak seganas sailormoon!! ahhahaha

0 Responses

Post a Comment