imwritesin

FASHION TIP FOR PLUS SIZE MAN

So raya pun nak dekat kan so semua org sibuk nak bershopping bagai...including me!! hhuhhuu! so tak tahu lah nak beli baju mcm mana kan...sesuai ketidak. jadi bosan nie sempat surf cari tips tuk plus size guy macam aku nie..so inilah tips yang aku jumpa. kepada sesiapa yg plus size macam aku nie..cuba2 lah practic masa shopping nanti kan kalo rajin.. muahahahha!!!


fesen apa yang sesuai untuk pakcik ni yer?????

1. Jangan pakai over-sized clothing...they make u look gemuk...u not a rapper kan so dont bother to wear over-sized clothing...kalo rapper pakai.....asal bahagia...muahahah!

2.Under-shirt smooth our bentuk badan korang....undershirt tu macam singlet la...cari yang ketat sikit...ala2 pakai corset gitu....so bongol-bongolan akan tertutup sikit..faham?

3.Dont wear baju lengan pendek...cuz they can make u look wider...betul tu...aku kalo pakai lengan pendek mesti nampak cam gemuk (ko memang gemuk lah) .

4. Tie are slimming (aku tak suka pakai tie...panas)

5. avoid polo and golf shirt (baju nie akan menyerlahkan man boobs ok....) i burn all my polo n golf shirt tonite!

6. suit are slimming (betul tu)

7. Avoid Pleated pants...tapi aku suka pakai suar pleated nie...yeah aku notice im look fat kalo pakai suat pleated nie...so from now on avoid it...burn it baby..burn baby burn.

8. Flat-front slack are slimming.. i tot only skinny yg sesuai pakai flat front slack nie...macam ala korean, hong kong style gitu...flat depan xde pleated.

9. v neck t shirt make you look taller and slimmer...i agree with it....but my mom cakap vneck only for girl...erkkk

10. dont buy jeans with leg to long.....so pandai2 lah potong yer.

11. Black is slimmer (i cant deny it!!!!!!!!!!!!)

0 Responses

Post a Comment