imwritesin

PERCINTAAN TUPAI DAN ITIK

Di dalam sebuah kampung (tipu di dalam bilik aku jek) terdapat seekor tupai dan seekor itik...mereka saling mencintai di antara satu dan lain (off cos lah mana ada binatang lain dalam bilik ni kan muahahah sian korang). pada suatu hari tupai meluah kan perasaan yer ke pada itik.

tupai: itik sebeno yer aku suka kat ko....lama aku pendam perasaan aku.

itik : aku pun suka kat ko....ehehehe...malu lah...

semenjak hari tu mereka pun menjadi suami isteri (binatang tak perlu nikah jek ek...yang penting ada chemistry muahahha...wak lu!)

pasangan bahagia sedang bersnogging......tak tahu malu ek?

erkkk tak habis2 lagi ko bersnogging...oi masuk semak or panjat pokok lah...nyebuk jek kat bilik aku..sakit mata aku..blah lah!

selamat pengantin baru kepada itik dan tupai!!!

PELAKON2 ADA SUMBANGAN ANAK SEDARA AKU (MAINAN NIE DAMIAS PUNYA)

0 Responses

Post a Comment