imwritesin


lama dah gue enggak meng up date blog gue...cuz gue agak malas n xde mood nak berblog.... busy meeting and kursus....program students nak exam lagik...penat!!! seminggu gak lah aku tak berblog kan so rini aku nak kongsi lah kat korang apa yang aku buat sepanjang seminggu...

isnin_isnin macam biasa aku kena prepare semua benda2 untuk perhimpuanan...bosan!! but i get used to it lah..nak buat macam mana kan tanggungjawabkan.....isni macam biasa boring!!

selasa_xbuat apa2 pun cuma ramai budak yg demam kat sekolah ni..tapi bukan H1N1 lah... selamat!!!........selasa gak aku beli buku online kat MPH online yeah!!! aku beli buku The Time Traveler's wife and twentie girls...habis gak lah dalam RM107...heheheh! tapi aku puas hati... since aku nie gila buku...who care kan? di jangka buku sampai hari isnin depan....tapi aku dpat call ritu cakap maybe sampai hari selasa or rabu...cipan tul MPH nie...menciks.

Rabu_rabu pergi kursus penandaan paper ekonomi asas...dapat gak lah ilmu penandaan nie... kursus abis cepat..kul 12 dah abis....yg best makanan sedap2!! yeah!!! pastu pukul 2.30 sambung lak dengan varifikasi data SMM...bosan!!! tunggu gabung data sejam...macam biasa data sekolah ok jek...nengok lah sapa guru data dia kan....AKU lah!! ahahahahhaha..... balik umah berehat!!! minggu nie aku makan banyak lah!!! benci tul!!

khamis_khamis macam biasa bosan gak jumpa lagi budak2 5ea yang sengal mengal tu...tapi aku nagajar gak lah...sengaja balik kelas lambat 2.30 padan muka korang hahahahah!!! 

jumaat_ jumaat kelas satu masa jek....keje aku melilau satu sekolah kacau2 staff sampai ada yg mengamuk baling katalog avon kat aku..ahahhahah!!! larikkkk!!! aku balik cepat rini sebab xde keje nak buat...lagi pun boss xde! yeahhhah!!!

malam kena tido kat sekolah...bosan....tido lambat....bangun cepat!!! sabtu pergi anto student teknik menjawab kat mersing...mengantuk gila babi....aku tido dalam kete lepas tu...amik ko!

END.

0 Responses

Post a Comment