imwritesin

AKTIVITI HARI AHAD KU





PICS YANG SEMPAT DIAMBIL SEBELUM HUJAN TURUN DI PANTAI AIR PAPAN

Hari ahad aku ada jemputan rumah terbuka kawan sekerja...rumah kak maton dan umah cikgu fauzi (tetap panggil cikgu walaupun dah jadi rakan sekerja sekarang ni....cikgu fauzi cikgu PS aku dulu)....meriah juga lah makan rini...aku paling suka menu kat umah kat maton iaitu Nasi Dagang... nyesal xmakan banyak2 tadi...teringat ingat lak nasi dagang tuh! sapa suruh aku cover hensem kan...hahahahha.

Pastu gi kedai makan cikgu fauzi aku makan sikit jek sebab dah xlarat sangat....gemuk lah aku raya ni...tapi memang dah gemukan? muahaahha! pastu aku gi usha kedai kereta mcm best jek kereta Citra baru nie....harga leh tahan....macam nak tukar kereta jek rasayer.....doa2 jek...mak pun xkisah...cantik lah citra baru nie depan dia macam Audi..tapi dga kuat makan minyak kete nie.

Pas usha kete gi pantai air papan..sampai cuaca dah buruk and hujan turun...busan tul...sempat snap2 beberapa keping pics untuk tatap korang yang baca blog aku nie.....

Petang balik umah lepak2 layan tv jap...ngantuk yer.....tido jap...lepas maghrib aku rasa bosan giler.... aku ajak family aku gi kuar town shopping kat KIP mart.....best jugak cuci mata melihat tut tut tut........pastu pergi melantak kat kedai makan...ku kekenyangan dah nie...hahahahah...

Esok aku nak start diet balik.....harap2 aku tidak digodai lagi oleh member2 aku ajak makan sana sini...arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh! tension aku...aku nak start diet balikkkkkkkkkkkkk!!!!

0 Responses

Post a Comment