imwritesin

nak gi makan di kantin

senyuman manis

me and tupperwhere

berdoa ker tuh?????

muka gedik anak murid ku...

me and kakak ipar ...hehehehhe

retarded couples

3 fat boys...

smile3333!!!

So hari tak mengajr sebab sekolah aku sambut sambutan hari raya peringkat sekolah...so students kena pakai baju raya...melaram habis lah...ada macam artis...ada macam makcik dan pakcik... and ada yang memang betul2 vouge lah...cikgu pun kalah..terutama pelajar perempuan..pelajar lelaki macam biasa serabai mabai...hahahaha!

macam biasa ada persembahan dari murid dan guru..boleh lah kan...aku keje snap2 pic orang jek lah keje  yer... pastu majlis kesukaan aku majlis makan...aku kan diet so aku xlah melantak gila2 sangat...hahahah....balik umah ingat xnak makan..nengok2 mak aku masak udang masak sambal.. sedap giler...aku pun makan sikit...cis! muhahahaha

ok lah aku ngantuk aku nak tido nie....enjoy pics yang terpilih tuh! okies...bye..

0 Responses

Post a Comment