imwritesin

BALI ISLAND sanggggggggat! hahahahaha!

so tadi bosan giler pas bangun tido..lepak jap...bosan terus gi Bali hahahha xde lah...gi pantai dekat umah aku tuh..Tanjung Leman....gi nengok orang mancing,,,rajin tul diaorang...tapi nengok memang banyak ikan diaorang dapat...

dalam perjalan gi tu macam biasa lah nampak anak murid aku...semua perempuan baru balik dari tanjung leman....terjerit2 atas motor bila nampak aku....wah! pakai ala2 artis cap ayam gitu.. muahahaha..amik ko! soryy lah aku xlayan korang kat luar kalo korang xpakai baju dari Hermes, louis vuitton,prada, mulberry, aigner.......huh!

best gak lepak kat jeti tu tadi ramai gak orang yang aku kenal kat situ...so boleh leh berbual sikit...sambil snap2 pics tuk tatapan korang semua....dah lah malas aku nak membebel baca dan enjoy pixs aku ni ok...bye..

amik pic secara curik2 nih muahahah!

ikan ni best buat ikan kering kata mak aku


tekun pakcik2 nih! caiyok!

pancing dan tiang

nice asses!!! hahahah!

5 bontot!

ikan tercekik mata kail...

rumpai laut menghijau

cantik tak lobang hidung aku nih!!?

1 Response
  1. imwritesin Says:

    DSLR best gak kan..bila agak dapat beli... camera nie ok gak...tapi mesti lagik gempak kalo pakai DSLR...


Post a Comment