imwritesin

al_KISah Minggu NI

So minggu ni punya cerita aku main mix dalam satu entry jek lah...malas nak pisah2 xkosser aku nak membebel banyak2 muaahhaha!....

Mari makan mee goreng....so my mom xde weekend ni pergi perak terpaksa lah aku yang masak kalo xnak kebuluran kan....hahahaha!!! sambil nengok film ong bak 2 kat astro sempat lagi gi  goreng mee nih!! kejap jek aku main tibai jek...jadi gak lah..tapi masin sikit...muahahah!!

menyelerakan tak mee goreng aku ni?

Malam sabtu ritu pi anta mak dengan abah ke umah along sementara nak pergi perak.......so pas anto mak abah aku gilah singgah jusco beli hadiah untuk dinner ahad ni....so nengok macam awal lagi..so sempat nengok filem MOMOK..hahahaa lawak gak lah filem....not a good movie...tapi leh nengok lah jugak....

Masa nak tunggu filem start sempat lagi lepak kat Harris....so dah nengok buku2 tu sempat lah beli 2 buku...aku beli The last Juror and Wicked.......aku tengah baca last juror...best gak lah... wicked xbaca lagi..past habis pakcik sham punya novel baru aku start baca..... membaca sungguh menyeronokan.....ada macam sex addict ker? ayo!! hahahah

sexy yer Ahmad Faisal Fahri!

Actually mak aku gi perak sebab nak nengok fahri (gambar atas tu)....fahri disyaki kena H1N1... sedih.....i hope bukan H1N1.....demam biasa jek kot....penat raya jek kan fahri....doktor mungkin sebab mama fahri keje rawat pesakit H1N1 .....so hampir seminggu mama fahri xkeje...jaga fahir..pada kakak ngah bersabar lah yer hadapi dugaann ni....

Tambah lagi ayah fahri dah pindah sabah........dugaan betul pada my sis in law ni.... abg ngah i pun dah pening kepala mengenangkan anak.....rindu giler at anak... so sabtu ni ngah balik semenanjung sebab nak pergi Italy ahad ni....tapi sempat balik perak jap nengok fahri....

Pak uda doa kan fahri sihat walafiat....kepada blogger yg baca entry ni doakan fahri sihat ok....

0 Responses

Post a Comment