imwritesin

Bebelan hujung Minggu

Sabtu



sabtu gi kenduri cik kamal...sedap jugak makan kambing...aku sekarang gila makan kambing..hehehe! ramai yang datang kenduri kawen anak dia ni...nampak jugak muka2 yang aku kenal...nampak usop and family dia...cikgu2 tenggaroh A paling banyak aku nampak... cuaca agak baik dan panas....

Petang tu lepas kebosanan....the damia the mengaharuk aku untuk pergi mandi laut sambil meraung2....pening kepala aku...nak mandi auut! nak mandi auut! so aku pun angkut semua yang ada kat umah tu gi mandi laut...huhhuhu...adik dengan aku jek yang mandi laut...yang lain tukang nengok jek..best juga mandi laut air tenang jek...

Ahad

Ahad..(rini) bawak The damia pergi jalan2 window shopping dekat Jusco....lepas jalan2 kat jusco tu the damias balik naik kete ucu....bye damias!!

Macam biasa aku gi harris beli buku....aku beli My sister's Keepr by jodi picoult dengan 5 taHUN 5 bulan by hlovate.....

Aku nak cerita sikit pasal my sister's keeper...cerita pasal seorang perempuan yang anak dia perlukan bone marrow, anak dia sakit luekimia.....jadi xde bone marrow yg sesuai..the best option is dia kena creating another baby in a way to save her anak nie.....then dia dapat lah anak perempuan jugakkk...the problem timbul apabila budak nie besar dia dapat tahu yang dia dilahirkan hanya untuk selamatkan kakak dia...lepas dia tahu ,she doesnt want to help her sister....lebih dramatik lagik this girl is suing her parents from the rights to her own body. 

First page baca buku nie memang gripping habis...walaupun aku xbaca habis lagik......aku baca last page buku nie dah nak buat air mata aku keluar touching giler lah  "i think about her kidney working inside me and her blood running through my veins. i take her with me,wherever i go". puh! sedih giler! My fren fhaziah mesti suka novel nie.....aku nak suh dia baca buku nie.....

0 Responses

Post a Comment