imwritesin
KHAMIS 3/4/2009
Khamis rini kelas aku dua jek lah...leh relax jap...sambil siap kan keje2 pengurusan data.. budak2 rini trial exam...tapi aku pelik budak2 nie exam pun selalu nak lepak2 dalam tandas.. ( adakah kerana mak diaorg melahirkan diaorg dalam tandas? they ols made in tandas? or diaorg bayi  yang di jumpai di dalam tandas?)... tak serius langsung nak menjawab soalan tu..leh kuar sembang2 kat luar tandas padahal exam....sesuai lah korang jadi pencuci tandas  (next yer jangan jumpa tgh cuci tandas kat Jusco dah...adoh! muahahaha).
so tadi dua kelas jek....budak2 buat perangai lapor lak.....(aku pun lapo doe!) tapi aku cool jek.. im a big boy...so im cool like ice cool...muaahahha!....budak maca perangai rini biasa lah cikgu baik kan diaorg naik tocang lah...brbual...bersolek...padahal aku kat depan bagai nak rak melontarkan vokal ala2 ning baizura or adibah nor (really?)...Hellllo!! im here! im here!...damn! bengang aku...berbual lah...aku pun maki/sembur lah budak yang berborak tu...mcm biasa diaorg buat muka hanjeng...muka bengang....dah lah sorang tu muka hitam legam.....sorang banyak jerawat... very the ugly!!! amik ko....
Bersolek lah....kalo cantik takpe lah..nie muka pun dah macam tepung gomak...very the ugly lah kan...kalo cantik macam cast Gossip Girl aku tak kesah..nie  muka iras2 taik gigi Betty jek...so apa lagi aku pun berceramh ala2 ustazah Norbayah jap tadi (sesuai ker?)... aku rasaa macam kimora lee simon kot...agak jek lah....heeehhe..
so khamis xde apa sangat nak cerita..kelas pun abis cepat bulan puasa ni..12.30 dah leh balik umah...ingat nak lepak2 dgn member kat office..tapi aku rasa nak terberak lak....azab sangat tahan dari pagi...nak membuang kat sekolah tak leh geli...so tahan jek lah....aku try balik umah berak....tido... muahahhaah mati lah korang...dga perkataan...berak!!
0 Responses

Post a Comment