imwritesin
DONT PLAYS WITH FIRE CUZ YOU GONNA GET BURN!
i got issues
1. Aku selalu dga org sekeliling aku memperkatakan pasal my wieght...badan aku semakin gemuk lah...like baby whale...my bums like a beach ball lah.....even my students selalu ejek aku gemuk lah apalah kan (setelah kena maki haruslah nak balas dendam kat aku...takde point lain diaorg attack la bout my wieght)....kenapa lah diaorg ni nak menyebuk2 dgn berat badan aku...dont you have your own issues? are u animal or what?...well aku cuma ada satu soalan jek kat korang... Aku gemuk ni ada ker mak bapak korang bagi aku makan? ...............burn!!!
2. Lagi satu kadang2 orang suka komen apa yang aku pakai....tak sesuai apalah...eeee!! ajib baju ko ketat..sexy (pujian berunsurkan hanjeng) muahahhah! pelik lah ko pakai baju nie... hahaha ajib pakai kasut kung fu...pakai kasut sekolah ker? bag ko macam bag perempuan lah....( perlu ke aku mengeji style and fashion kampung korang di sini?)..Aku cuma nak cakap satu jek kat sini duit aku suka hati aku lah aku nak beli apa!! nak pakai apa...janji aku suka...........burn!!!
3. Lagi......ada lah orang pernah tanya kenapa aku pakai hyundai getz.....kecik..xsesuai dengan badan aku nikan....huh! pakai lah waja ker ..persona ker....baru sesuai...aku nak tanya korang bayar ker duit kete aku tiap bulan?...................burn!!!
kenapa beli kete warna merah...xde teste langsung lah.....lol! perlu ker tanya soalan macam tuh?... kat tempat kerja aku ramai yg pakai kereta warna hitam...cukup2 lah orang berkabung pakai warna hitam..muahhaahaha! so perlu ker aku color kereta aku warna hitam?...im a trendstter not trendfollower... create ur own teste...we are not in high skool anymore....and the boyband era is dead....no boria......burn!
4. Last sekali pasal kawen.....malas aku nak dga....ada ker diaorg kata aku ni memilih.... nak yang ini nak yang macam ini lah...come on! we have right tuk memilih kan? cuz aku yang nak menghadap dia seumur hidup nie....kalo tak tak teste macam mana lah nak tut tut tut dia kan... ask yourself!!!  yang dah kawen tuh kan....jangan lah sebab korang dah kawen nak tunjuk best kan...nak kenen degn itu dengan si ini.... korang kawen mesti sebab korang teste kan dengan pasangan masing2....right? kalo xteste korang tak kawen... Contoh yer korang tak teste kat aku adakah korang sanggup kawen dengan aku? sanggup kah korang tut tut tut dengan aku?
so fikir2 kan....manusia ada hak untuk memilih...teste...teste...muahahahh!
Pekara di atas tiada kena mengena dengan orang yang sudah mati.
selamat hari raya maaf zahir batin.
0 Responses

Post a Comment