imwritesin





Yeah! rini last keje....esok leh balik kampung!!! sebelum tu aku nak berblogging gak lah buat tatapan sesiapa yang baca blog aku walaupun xde benda menarik sangat to share with....  so tadi kat sekolah tak mengajar lah aku kan sebab budak ramai yang xdtg...so lepak2 dlam lib jek lah sambil gossip2 dengan students...bergelak ketawa dlm lib...well mood raya kan.....budak2 nie duk pujuk nak duit raya....nak duit raya datang lah rumah aku yer...bukan jauh sangat pun....tunggu aku balik dari kg....

Balik dari sekolah tukar baju...terus lepak depan tv.....tup! tup! tv nengok aku...mak aku dah membebel suh tidow dalam bilik....sure mak aku nak ngk drama indon lah tu...bosan aku. tengah sedap2 tidow kena kejut lak...so masa nak gi masuk bilik aku terpandang blik sebelah....terus aku hangin jap....mak aku pasang cadar yang aku beli kan tuk dia kat bilik sebelah...hello! mak napa tak pasang cadar tu kat bilik mak..mahal i beli ok tuk mak....eeeeeee geram aku....mak aku cakap ala kalo tak pasang pun kat bilik mak,,, ini kan umah mak....so aku malas nak cakap apa..aku gi tidow.

So dalam kul 6.30 aku masih lepak lagi dalam bilik...tiba2 bunyi telefon aku memekak...mak usu aku call suh singgah jusco esok beli bedak and lipstick M.A.C......mati lah aku gi boutik mac..ritu aku gi belikan alat solek dia..ada ker pondan kat mac cakap kat aku...."kak nak beli apa?" ayo! so cibai lah this pondan... so rasa seram jap masuk mac tetiba kena gelar kakak kan...muahhaaa!

++ Ritu kan aku ada amik pic2 kemas rumah yang tk siap tu kan...so rini aku letak pic yang dah siap kemas...semua guna barang lama kan...lebih jimat...sebab semuanya masih baru...lagi pun aku xdapat bonus muahahaha! mak aku pun tak galakkan membazir....so kata mak aku next year jek lah kita membazir yer...sebab barang2 semua masih boleh dipakai lagik...

0 Responses

Post a Comment