imwritesin

FRIDAY NIGHT OUT...

so semalam pergi Jusco shopping sikit2 barang for my mom....aku pergi dengan wan lah macam biasa...xde sapa nak ajak dan boleh layan kepala aku yang tak betul nie...dia sorang jek yg nampak yer tahan..muahahaha.....so malam tadi ada jugak jumpa my coworkers kat jusco tu.....kamila and famili....thanks kerana menegur..sorry lah tak perasaan sebab kelaparan cari tempat berbuka hehehheh.... so makan roti jek lah kat kedai roti sementara nanti makan kat kedai makan kat luar... 

Pastu masa tgh beli roti jumpa lak dgn si ali membawa tiga orang anak dara....kitaorang panggil buat tak layan...very hanjeng kan mentang bawak awek... ko ingat kitaorang nak ngorat sangat awek2 yang ko bawak ker...eeeee plz lah... kalo macam Victoria Secret punya model takpe lah...ni..ya! ampun..ado! hahhaha... sorry.

So we all pun shopping la apa yang patut...apa yang pastu aku kepenatan malam tuh...letih gila....

lupa nak bagitahu kitaorg nengok the final destination....best jugak lah..adegan mati2 tuh..gi lah nengok....

ni makanan yang telah habis makan dengan lahap yer...Nasi Goreng USA..Otak-Otak sedap giler dengan air Tembikai...slurrrppp!

Aku pose maut di rak buku kedai buku Harris....sila jangan ngk sparetyre aku yer...muhahahaha!

Aku beli A Thousand Splendid Sun.... cerita pasal kehidupan yang penuh sengsara ppuan dekat Afghanistan...sedih...xabis baca lagik...very moving.

Mamat ni kalau shopping very detail lah...pening aku....tak macam aku main beli jek...lepas tu tak muat lah apa lah....abah jugak yang untung muhahaha...

Muka kepenatan yang teramat sangat...dan lapor.

CUBA TEKA SAPAKAH PEREMPUAN DI BAWAH INI?...KALO DAPAT TEKA HADIAH DINNER BERSAMA PEREMPUAN INI.


0 Responses

Post a Comment