imwritesin

AktiViti2 HarI Raya AKu....

So hari raya ni banyak gak lah aktiviti yang telah dijalankan oleh family aku....penuh aktiviti sehingga aku kepenatan.....round johor...melaka .....negeri sembilan.... rabak jugak montot aku duduk dalam kereta lama  gi beraya umah sedara mara... dalam beraya dan melakukan aktiviti tu sempat juga lah aku snap2 pic2....pic2 yang aku letak ni pic yang sempat aku upload main pilih jek sebab malas nak tunggu pic ni diupload..sungguh lah lembab bangat....

Kalo ada masa and aku rajin aku upload pic yang lain.....enjoy!

adik...adriana and me 

Pic air terjun Gunung Ledang

angah...adik...adriana and me

Melangkah masuk ker air Terjun Gunung Ledang

Pose!!!

Along VS Farah

Me VS Ngah

Ngah VS Adik

Kak Ngah....fahri and Ngah

Kasut sapa ni????

pose!!! lagikk

bakar satay......

me isap sisha...mauhahaahhah!

Bakar daging kambing...muahhaha sedap giler!

0 Responses

Post a Comment