imwritesin

Mengemas RUmah....Arghhh! malasyer!

Rini lepas balik keje lepak2 jap....penat...pastu kena kemas rumah lak for rayakan...walaupun aku xpernah excited nak sambut raya...perasaan tu hilang semenjak aku makin tua....tapi kena gak lak memeriahkan diri sebab my mom sangat lak excited nak menyambut raya ni.... all the funis my mom yg beli so...faham2 jek oldeis style jawap yer...hahaahahah!

So dia minta kemas umah...ubah2 apa yang patut...angkat itu dan ini.... Aku buat jek menurut perintah walaupun dalam hati ku aku ingin tidur muahahhaa! penat tau memunggah barang ni....lepas tu lak belakang perabot banyak lah habuk....kena sapu and mop lantai lak...harap leh membakar kalori dgn banyak....yeahhhh!

Memunggah dan mengemas balik buku2 ni bukan satu aktiviti yang menyeronokkan...dah lak tu aku sorang jek yang buat!

Tak siap pun kemas..langsir tak pasang...nak beli a few thing lagik this week... buruk lak quality pic ni kan...euwww!


Since aku pun tak reti sangat nak susun atur barang dalam umah nie...aku main tibai jek lah...kalo mak aku kata ok...ok lah...so dia xde nak komen apa2 pun...nasi sudah menjadi buburkan? tak kosser aku nak ubah2 and angkat perabot lagik penat tahu...penat.

Akhiryer...............TAK SIAP KEMAS PUN! MUAHAHAHAH!



APA YANG DAMIAS BUAT KAT SINI...MOTIF MENYELIT?

0 Responses

Post a Comment