imwritesin
4/9/2009 GASTRIK TELAH MENYERANGKU
rini satu penyakit yang aku paling tak suka menyerang aku kembali...last kena gastrik tahun 2006...macam biasa lah aku diet kan...so kenalah gastrik...tahun nie kena balik mungkin kerana aku kurang makan...sahur pun aku minum susu jek...
hari ni kat sekolah aku dah rasa perut aku dah meragam2.. aku ingat sakit nak membuang tut tut kan..muahahhaha....rupa2yer sakit lain lak.....kul tiga aku rasa makin terukkk....asyik sendawa jek....pastu sakit ulu hati semua ada...mak dah membebel...aku pun salin baju pergi klinik nasib baik tak ramai org.... so komfem aku kena gastrik...doctor suh aku minum air susu balik umah nanti...makna yer rini aku tak puasa....sedih...lepas minum air susu...perut aku rasa ok sikit berbanding tadi..... tapi tetap maintain nak membuang angin jek  dan rasa nak terberak..hahahaha.....kadang2 rasa nak termuntah,.... harap gastrik nie semakin pulih.....amin.
0 Responses

Post a Comment