imwritesin

ANGELS FROM HELL

Angels with dirty face...Sofukilah(dah lah hitam!) , Ainun d' Hell (hiudng macam mickey mouse) and Suckmilah( muka dahlah panjang pas tu macam tepung gomak) (nama sebenar dirahsiakan bagi menghormati bulan Ramadha)

so hari ni punya cerita aku nak bercerita what was happen rini lah...pernah tak aku cerita kat korang pasal this Angels with dirty face ni (sila refer pix  dia atas lah untuk mendapatkan gambaran)....so tadi aku naik angin kat diaorang pasal xnak buat latihan yang aku berikan...so bitchy tiz girls you know...  aku round2 satu kelas yang lain sebuk buat latihan.

But tiz girls buat bodoh jek...betul kan tudung....nengok2 cermin...yang bernama Suckmilah ni lak duk duduk macam orang meroyan sambil menyanyi....Gosh! Ainun d Hell lak sibuk melihat cermin sambil membetul2 kan tudung..... Sofukilah pulak nengok aku dengan muka....what r u looking for? damn!  budak2 memang ada masalah atti....aku dah lama bengang dengan kebangsatan mereka ini... so itchy witchy! bitchy!

Aku pun tanya napa tak buat latihan nie....(untuk pengetahuan korang budak 3 ekor ni tutup buku tuh padahal waktu belum habis.....) dia orang buat bodoh jek buat muka moody.....lama juga aku nengok gelagat sombong bodoh diaorang nie... sakit hati aku.... dia ingat aku apa....pengemis! 

aku pun apa lagik hanginlah.....aku pun halau lah diaorang dari kelas aku sebab aku dah tak tahan dengan sikap kurang hajar diaorg tu...ini bukan pertama kali diaorg buat macam ni..banyak kali aku dah nasihat and suh ubah sikap tu.... 

Aku: oi! korang tiga orang boleh berambus dari kelas aku sebab malas buat keje... korang pergilah lah tandas mengadap cermin dalam tandas tuh.... keluarr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 ekor : (keluar dari pintu belakang) sambil membetah aku...

aku : dah lah tak cantik! pemalas pulak tu (amik ko seburan aku tuh!)

IF YOU THINK YOU'RE BITCH!....JUST KEEP IN YOUR MIND... IM A QUEEN OF BITCH!!!!

0 Responses

Post a Comment